Корисні посилання


21. Загальний огляд мовно-літературної освітньої галузі крізь призму зворотного дизайну (результатів навчання) планування навчальної діяльності учнівства. Практичні аспекти реалізації інтеграції в мовно-літературній освітній галузі

https://drive.google.com/file/d/1ciK8dysH9ZYDkZLvT67nkhdocKeyb03z/view?usp=classroom_web&authuser=1

20. Державний стандарт базової середньої освіти мовно-літературної освітньої галузі. Групи результатів навчання: усна взаємодія, робота з текстом, письмова взаємодія, дослідження мовлення
https://docs.google.com/presentation/d/1FZnUyB0B9qlSdSom7MJEuXbMFx_7cRkbrOt3tBWGMmo/edit?usp=classroom_web&authuser=1


19. Кейс-технологія: ситуації успіху для вчителя й учнів

https://drive.google.com/file/d/13-42t330mE3h-bAgukY23vt9_efVQ4dO/view?usp=classroom_web&authuser=1

18. Методика організації освітнього процесу з реалізації мовно-літературної освітньої галузі. Дизайн уроку

https://drive.google.com/file/d/1DD3bGh97ppOOBMq7p2oiqJKMUcd1FWKH/view?usp=classroom_web&authuser=1

17.Компетентнісно орієнтоване навчання. Проєктне навчання для формування компетентних мовців і читачів

https://drive.google.com/file/d/1zcyXFx2QhEU8enO9-2FXbq6L-qSKzn6r/view?usp=classroom_web&authuser=1

16. Планування оцінювання і добір методів збирання інформації про навчальний поступ здобувачів освіти 7-9 класів з предметів/курсів мовно-літературної освітньої галузі. Використання “Щоденних 5” для досягнення груп результатів

https://drive.google.com/file/d/12mpzHlF3aZcagEEGGVIp3SGa3x4v_XAn/view?usp=classroom_web&authuser=1


15. Виявлення та подолання освітніх втрат у мовно-літературній освітній галузі на рівні другого циклу базової середньої освіти

https://drive.google.com/file/d/13kSTYbV59w_4uvMOlnAH02AygqYnLtuf/view?usp=classroom_web&authuser=1

14. Процесуальний підхід на уроках мовно-літературної галузі

https://drive.google.com/file/d/1Zr4qh-lREJBe4JGFD_CeF3rcmIcOC6SC/view?usp=classroom_web&authuser=1


13. Комплексні завдання для оцінювання різних груп результатів – ефективний інструмент для сучасного уроку!

https://heyzine.com/flip-book/7ad8e3f88e.html



12. Бракує часу на підготовку до уроків? Ми знаємо, як допомогти!

        https://ranok-portal.com.ua/ai/


11. Вірші, які вивчаються у школі – у форматі сучасних пісень!
Легко запам'ятати, приємно слухати!

 https://www.facebook.com/share/p/16Wp8SJ9XM/

          

10.     15 способів здійснити формувальне оцінювання на уроці

https://teach-hub.com/15-sposobiv-zdijsnyty-formuvalne-otsinyuvannya-na-urotsi/


9. Як оцінювати без оцінок: покрокова інструкція сучасного вчителя

https://osvitoria.media/experience/yak-otsinyuvaty-bez-otsinok-pokrokovo-instruktsiya-suchasnogo-vchytelya/


8. Скарбниця знань: педагогічні словники та енциклопедії

https://youtu.be/mDLlrt_3-_o?si=iZyP_f_tD1vgETGs

      7. Національний тиждень читання. День поезії.  Добірка корисних матеріалів для вчителів

            https://znayshov.com/News/Details/tyzhden_dytiachoho_chytannia_den_poezii_dobirka_korysnykh_materialiv_dlia_vchyteliv


https://nus.org.ua/news/dlya-vchyteliv-stvoryly-bezkoshtovnyj-onlajn-kurs-z-dystantsijky-ta-zmishanogo-navchannya/?authuser=1



         3. Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним





https://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlya-dystantsijnogo-navchannya-dobirka-nush/?authuser=1

1.  Як на уроках працювати з художніми та публіцистичними текстами: добірка цікавих методів. 
 
https://nus.org.ua/articles/yak-na-urokah-pratsyuvaty-z-hudozhnimy-ta-publitsystychnymy-tekstamy-dobirka-tsikavyh-metodiv/



Немає коментарів:

Дописати коментар